torsdag 9. desember 2010

Luke 9 og Luke 10

Da kommer luke 9 og luke 10 i min flotte adventskalender.

I luke 9 fikk jeg fin metallpynt fra Tim Holtz.

Og i luke 10 fikk jeg et fint ark med snøkrystaller på.
I går fikk jeg endelig desemberlønnen, så da var det bare å komme seg ut å fortsette på julegavehandelen. Fikk ikke kjøpt så mye, men noen penger ble det da brukt!
Min kjære tante, kusine og fetter kom på besøk i går, så ble bare kos med dem hos mamma og pappa i går kveld.

I dag skal jeg inn til byn å se på Sundtnissene og i verdens største pepperkakeby med min kusine, mamma, min kjære lillesøster og min nydelige niese. Kanksje det blir tid til litt julegavehandel også...
I kveld skal jeg på koselig juleklubb hos min kjære lillesøster og spise pinnekjøtt. Gleder meg masse til dette!


Ønsker alle en strålende fin fredag og en god helg!

1 kommentar: