søndag 5. desember 2010

Luke 5, snø og 2. søndag i advent!

Da jeg våknet i dag hadde det snødd ute... og da får hvertfall jeg julestemning.

Sånn ser det ut utenfor stuevinduet mitt... Ikke så mye snø, men nok til å dekke alt det svarte og grå.

I luke nr. 5 i kalenderen min i dag var det et fint stempel. Skal nok finne et sted å bruke dette ja.
 I går kveld var en veldig koselig kveld med god mat og drikke og koselige mennesker. Er så kjekt å treffe tidligere kollegaer igjen. Var i seng klokken 4 i natt, så jeg kjenner at jeg er litt sliten. Så blir en rolig søndag her!
Men jeg skal avgårde for å se min kjære niese ha turnoppvisning. De skal være blå og rødnisser og ha avslutningsoppvisning. Det gleder jeg meg veldig til.
Også blir det deilig søndagsmiddag hos mamma og pappa etterpå!


Ønsker alle en fin og avslappende adventssøndag med eller uten planer!

1 kommentar:

  1. Ååå, skulle ønske jeg var hos dere nå. Hils alle masse. Vi sees på torsdag :) Vi lander 17.50, håper noen kan hente oss :)
    Klem

    SvarSlett