lørdag 4. desember 2010

Luke 4

Så var det blitt lørdag og 4. desember.
Synes tiden går så fort.
I luke nr. 4 i kalenderen i dag var det noen fine bokstav klistremerker... bare elsker sånne!
Synes dem er så fine på kort eller andre småting jeg lager der det skal være litt skrift.
 I går kveld hadde jeg koselig besøk av min kjære lillesøster. Masse stearinlys og julemusikk på!
Hun satt og laget årets julekort, og jeg pyntet en toffifee eske som jeg skal gi til vertinnen på julebord  kveld.
Som sagt tidligere skal jeg på julebord med tidligere kollegaer og veldig gode venninner i kveld. Og gleder meg masse!
Her har dere toffifee esken ferdig pyntet...

 Håper hun vil bli glad for denne.

Ønsker dere alle der ute en fin 4. desember og lørdag, med eller uten julebord! 

1 kommentar:

  1. Så nydelig eske du har pyntet. Den blir hun nok glad for :) Fin gave i kalenderen også. Kos deg på julebord i kveld.
    Stor klem

    SvarSlett