fredag 5. november 2010

Nytt prosjekt!!!

Alt for lenge siden jeg har blogget...

Har begynt på nytt prosjekt som jeg snakket om.
Et bestemorteppe... hvor stort det en gang blir vites ikke...men den som venter får se.
Koselig å ha noe å sitte med i sofakroken nå når det er så surt og kaldt ute på kveldene.
Litt stearinlys og en varm kopp te, så er kvelden perfekt.
Her er hvertfall noen bilder av farger og noen av de forskjellige rutene jeg har laget til nå.




Har også kjøpt meg enda en ny pute på Kremmerhuset... Er den ikke fin!


I dag er det fredag og jeg begynner ikke før 12 på jobb, så nå sitter jeg her og bare koser meg med en varm kopp te. Kjenner på kroppen at det skal bli godt med helg.

På tirsdag og onsdag denne uken har jeg hjulpet min kjære lillesøster og svoger med å flytte. De har nettopp kjøpt seg nytt hus. Så gleder meg til de kommer skikkelig i orden og vi kan ha mange koselige kvelder forran peisen i den koselige stuen!

I kveld skal jeg på middag hos en tidligere kollega. Vi er en gjeng som samles fra tid til annen, spiser god mat og har noe godt i glasset... også sitter vi og skravler til langt på natt. Gleder meg veldig til dette!

Ønsker alle der ute en fin fredag og en uforglemmelig god helg med eller uten planer!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar