fredag 15. oktober 2010

Se hva jeg...

KAN!!!


Endelig er jeg ferdig med vognteppet til min kjære lille nevø som kommer i januar en gang :) Så nå kan han bare komme!!!
Litt stolt av meg selv her... tenkt at jeg klarte å hekle et helt vognteppe med sekskanter. Når jeg nå ser hva jeg får til, leker jeg litt med tanken på et større prosjekt... hmmm..

Men, før den tid og så lenge jeg leker med tanken så har jeg begynt på et litt mindre posjekt.

Jeg strikker en stor hals til meg selv.
Med Viking Eco-Alpaca på pinne nr. 10 , og for et mykt og deilig garn.
Min kjære tante strikket en slik en i fjor og jeg MÅ jo bare ha en sånn en selv...
Har også kjøpt lyst grått likt garn og tenkte å strikke en med dette garnet også etter hvert.
Må jo ha litt i forskjellige farger, til forskjellige anledninger... (jada, jeg er nå bare sånn...)

Kjøpte meg en ny pute her om dagen som jeg bare MÅ få vise dere...
Har litt dilla på lilla for tiden, og da jeg hadde ensfargede lilla puter i sofaen så måtte jeg jo også ha en pute med lilla mønster i.
Er den ikke fin!



Kjøpte også 3 juleblader. Ja, jeg vet vi bare er i oktober enda... Men klarte ikke å la være. Bladene bare lyste mot meg der i butikkhyllen!


I dag er det fredag og helg for meg allerede. Egentlig planleggingsdag på jobben, men denne dagen har vi jobbet inn så derfor har jeg fri!
Så sitter i sofaen med en god kopp te og mitt nye strikkeprosjekt i armene og bare koser meg!
De nye bladene skal også få en gjennomgang i løpet av helgen!

Ønsker alle dere der ute en fantastisk god fredag og en god og avslappende helg!




2 kommentarer:

  1. Hei vennen min.
    Koselig å høre fra deg. Så flott teppet er. Du er jammen santen flink :)
    Har du fått Bergans jakke fra venninnene? For noen flotte venninner du har :) Hvilken type har du da?
    Pakke herfra kommer hjem med mamma og pappa.
    Kos deg masse i dag og i helgen. Jeg skal på scrappebursdag for Carla idag :)
    Klem

    SvarSlett
  2. teppet veldig fint!
    Nyt helgen og de nye bladene dine!
    Klem IGi

    SvarSlett