søndag 21. november 2010

Deilige søndag!!!

Sitter her med en deilig kopp te, pepperkaker og stearinlys på bordet, og lurer på hva jeg skal bruke denne deilige ubrukte søndagen til... Men akkurat nå skal jeg bare sitte her og NYTE den!

I går var en veldig fin dag med feiring av min kjære niese som fylte 3 år.
Masse gaver som dukker, stellebord, cd-spiller, cder, klær og ikke minst kaker ( jeg har en lillesøster som er veldig flink å bake) Så da snuppa endelig kom seg i seng for kvelden gikk det ikke lang tid før hun sovnet.
I dag ska hun ha barnebesøk, men da får ikke gamle tanter være med. Håper det blir en fin bursdagsfeiring for henne i dag også!




Ønsker alle der ute en strålende fin søndag med eller uten planer!

1 kommentar:

  1. Åååå,så koselig det var å se bilder. Min kjære bror var jo også der :)
    Kos deg denne søndagen. Karina og jeg skal på hjem og hobbymessen.
    Klem

    SvarSlett