lørdag 20. november 2010

I dag...

...har min kjæreste niese bursdag. HURRA Og hun blir hele 3 år. Tiden går så alt for fort.
Så i dag blir det feiring med gaver og kaker :) Gleder meg masse til å feire dagen sammen med deg!
Tante elsker deg uendelig masse lille (store) gullet mitt!!!

Også har jeg laget ferdig en spennende adventskalender til min kjære lillesøster.

Blir spennende å se om hun liker det jeg har funnet til henne... vi får se i løpet av desember.

 Ellers så holder jeg på med litt julehemmeligheter om dagen...hihi
Kan ikke fortelle hva det er eller legge ut bilder før etter jul... har noen som følger med på bloggen her som skal få noe av det jeg  pusler med...

Ønsker alle der ute en fin lørdag med eller uten julehemmeligheter

2 kommentarer:

  1. Gratulerer herfra også :) Så fin kalender du har laget il henne. Er det scrappekalender eller litt av hvert?
    Savner deg masse.
    Stor klem

    SvarSlett
  2. Altså.... er det sånn at om jeg følger med på bloggen så kan det hende jeg får en juleoverraskelse??? ;) Må si du har en heldig søster altså. Koselig at dere gjør sånt for hverandre. :)

    SvarSlett