onsdag 25. august 2010

Skal bli tante igjen!!!

Har vist en stund at jeg skal bli tante igjen i januar!  Har en nydelig niese fra før.
Men på mandag var min kjære søster på ultralyd og fikk vite at det er en liten gutt som ligger inni magen :)
Jeg avgårde på Spar Kjøp for å kjøpe garn til Hexagon teppe i blå og lillatoner.


Og begynte å hekle!
Kommet godt igang allerede, så dette blir nok bra!

Så blir nok en del hekling her fremover.
Begynner jo å gå mot høst også nå, så da er det kjekt å ha noe å holde på med inne når det regner og blåser som verst ute.

Ønsker alle der ute en fin onsdagskveld!

3 kommentarer:

  1. Ååå, så fine farger. Vi skulle jo ha sittet sammen og heklet vi nå. Synd det er så langt. Kommer muligens en tur i begynnelsen av desember. Tar med meg de 2 minste da isåfall :) Vil så gjerne vise de litt Bergens jul.
    Klem

    SvarSlett
  2. He, he, neste gang du kommer til meg blir det SPA med et glass på kanten med noe godt i :)

    SvarSlett
  3. Så gøy å bli tante! Nydelige farger i hekle teppet.
    Klem Igi

    SvarSlett