fredag 13. august 2010

Endelig blogg!

Har lenge gått og tenkt på at jeg vil lage meg en blogg, men liksom aldri kommet så langt.
Men nå sitter jeg da her siste fredagen i ferien og lager blogg. Ute regner det så der har jeg ingen dårlig samvittighet.

Hatt noen fantastisk fine uker denne ferien. Vært over 2 uker med min kjære tante Sessan. Besøkte dem i Rælingen også reiste vi nesten en uke til min kjære kusine Tina i Halmstad. Da jeg skulle reise hjem til Bergen dro jeg likegjerne med meg tante Sessan en tur. Har hatt en veldig koselig ferie sammen med dere alle. Slappet mye av, kost meg med familie og venner. Deilig å endelig klare å nyte livet!
Litt shopping har det også blitt, også litt strikking.
Kommer med bilder av både litt shopping og strikking senere.

Ønsker alle en fortsatt fin fredag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar