torsdag 19. august 2010

"Bellas votter"



I sommer da jeg var og besøkte min kjære tante fikk jeg blod på tann da hun viste meg "Bellas Mittens".
Vottene som Bella har på seg i første Twilight filmen... og jeg som er stor Twilightfan MÅTTE jo bare ha sånne votter.
Vi strikket den første votten sammen, også skulle jeg følge engelsk oppskrift og strikke den andre selv...gulp... også engelsk oppskrift da...
Men da jeg først skjønte oppskriften og fikk dreisen på det var det gjort!
Holder nå på med mitt tredje par og jeg klarer ikke å stoppe :)
De er jo bare så fine!!! Gleder meg til vinteren når jeg endelig kan få brukt dem :)

En fortsatt fin kveld ønskes alle fra Nina ;)

3 kommentarer:

  1. Vad roligt att du oxå har en blogg!! Det var så mysigt att träffa dig vännen, saknar dig så! Vi har oxå en blogg familjenrosmer.blogspot.com det var ett tag sen jag skrev men det kommer bli bättre när vi kommer in i vardagen igen. Kram

    SvarSlett
  2. Gleeeeder meg til jeg får mine :) Og til vinteren når jeg kan bruke de :) Kjempe glad i deg vennen :) <3

    SvarSlett