onsdag 1. september 2010

Hekler og hekler!

Hekler og hekler om dagen!
Er kommet så godt inni det, så her går det unna :)


Har også begynt å sette sammen noen av ringene, og lager sekskanter av dem.
Det blir så fiiint!
Kjekt når man ser at det man jobber med begynner å ta form.

I kveld har jeg hatt koselig besøk av en venninne som skal gifte seg 18. september.
Og jeg sa jo ja til å hjelpe henne med å lage bordkortene.
86 bordkort ble det.
Her er en bilde av resultatet.


Ønsker alle der ute en fin kveld!

4 kommentarer:

  1. skulle ønske jeg kunne hekle også ja...

    SvarSlett
  2. Så flink du er vennen min. Her går det i strikking fortiden :) Har vært syk denne uken, så det har egentlig ikke blitt så mye av det heller :) Men nå er jeg mye bedre, så det blir vel litt fart igjen da :)
    Kjempefine bordkort dere har laget.
    >Stor klem

    SvarSlett
  3. Vad duktig du är gumman!!! Saknar dig! KRAM!

    SvarSlett
  4. Teppet blir kjempefint <3 du er så flink atte :)
    Og bordkortene var helt hææærlige! Tror hun får et kjempefint bryllup ;)

    Du har en kjempekoselig blogg snuppa. Så kos å lese og se det du holder på med av hobbyer :)

    SvarSlett