søndag 10. oktober 2010

Bursdagsfeiring!!!

Da var jeg blitt 29...iiik... Bare et år igjen til det skumle 30 tallet...
På onsdag da jeg hadde bursdag, ble jeg feiret på jobben med kake og sang...
Møte på kvelden med trommespill og sang...
Og da jeg kom hjem, kom min kjære lille søster og spiste ost og kjeks med meg :)

Torsdag var det middag og feiring hos mamma og pappa. Der fikk jeg deilig bacalao, og is til dessert.
Gaver ble det også som bursdager hører til :)

I går lørdag hadde jeg invitert venninner til middag.
9 til bords, så det ble ganske fult i min lille stue :)
Laget Flygende Jakob med ris og salat, og sjokolademousse til dessert.
Fikk fine gaver og bursdagssang, men den fineste gaven var nok Bergans dunjakken jeg fikk av mine fantastisk gode venninner! Har ikke ord for hvor glad jeg er for den!

I dag søndag er det rydding etter gårsdagen som står på tapetet, og i kveld blir det nok avslapping på høyt plan :)

Ønsker alle en strålende søndag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar