onsdag 4. april 2012

Bloggtørke...

Bloggtørke... Like tørt her inne som i Saharaørkenen jo.
Har rett og slett nedprioritert bloggingen det siste halve året.
Men nå kjenner jeg lysten begynner å komme tilbake, så får vi se om det ikke kommer noen innlegg etterhvert...

Jeg både hekler og strikker for tiden. Har litt ulike prosjekter om hverandre, kan jo ikke gå tom for ting å lage. Og har flere på vent som jeg ønsker å lage.
Tenkte å legge ut litt bilder i løpet av påsken så dere får se :)

I dag har jeg endelig begynt å en etterlengtet påskeferie <3
Skal bare kose meg sammen med familie, spise masse snop og god mat, hekle og strikke litt.
Også har jeg begynt å lage kort igjen! Satt sammen med min søster lørdag kveld, og ble sittende på søndagen også. Så ble 8 ulike kort i helgen. Kanskje jeg får laget noen nå disse påskedagene også :) Veldig gøy å få scrappeånden over seg igjen hvertfall.

Ønsker dere alle en God påske :)

Klem fra Nina.

1 kommentar:

  1. Snuppen min, der er du jo. Gleder meg sånn til du kommer. Du har sett hva vi har fått i hus til du kommer :)?? Skal bli gøy å se hva du har laget siden sist. Stor god påskekøer til deg min aller kjæreste.

    SvarSlett