søndag 22. mai 2011

Tidlig opp på en søndag...

... og få litt ut av dagen :)
Vært en veldig rolig og avslappende helg her hos meg.
Blåser noe enormt ute, og det har det vel egentlig gjort hele helgen.
Ikke mye som minner om vår her i Bergen om dagen.

På fredag vant jeg loddtrekningen på jobben :)
Og fikk et fint blad og en deilig sjokolade.
 Lørdagen var det bare avslapping på høyt plan.

Var hos foreldrene mine på kvelden og spiste reker og kongekrabbe. Nam :)
Og på kvelden ble det en film, i sofaen med pledd...

I dag søndag sto jeg tidlig opp. Deilig å stå tidlig opp når man har fri og få litt ut av dagen.
Har bakt deilige muslirundstykker som jeg skal kose meg med.

Også tenkte jeg at jeg kanskje skulle se om jeg fikk laget noen kort i løpet av dagen.
Vært lite kortlaging i det siste, og lageret mitt begynner å minske.

Ønsker alle der ute en deilig søndag

1 kommentar:

  1. Hei snuppisen min. Så heldig du er og vant på jobben da :)
    Koselig ting som spriter opp hverdagen.
    Så fint det er det nye teppet som du holder på med. Det må du lære meg. Kanskje du har en link til en oppskrift?
    Glad i deg, vennen min.
    Stor klem

    SvarSlett